زندگی ادامه داره

زندگی ادامه داره حتی وقتی.....

زندگی ادامه داره

زندگی ادامه داره حتی وقتی.....

امان از این اس ام اس ( پیامک ) های تبلیغاتی :


این موبایل ها و وسایل ارتباطی با همه مزیت هایی که دارن گاهی زندگی آدمو مختل می کنن. با اینکه نمیشه بدون اون ها  زندگی کرد ولی خوب بعضی وقت ها هم هوس میکنی که  شده چند ساعت بدون این ها و به دور از تکنولوژی زندگی کنی.


یکی از درد سرهای اخیرش برای من این اس ام اس های  تبلیغاتیه که هر موقع از شبانه روز واسه من میاد. البته اینم بگم که چندتا از این اس ام اس ها به درخواست خودم بوده . یعنی این جوری بود که یه اس ام اس هایی می اومد که میگفت اگه می خواین از حراج ها و تخفیف ها اطلاع پیدا کنین به این شماره یه اس ام اس خالی بفرستین. من هم خوشحال و البته جو زده، سریع این کارو انجام دادم و فکر کردم که حالا مثلا می خواد تخفیف مارک های معروف یا حداقل  فروشگاههای معروف رو اطلاع بده. اماااا از فرداش اس ام اس هایی می فرستاد که کاملا کلی مثلا نوشته تخفیف پوشاک زنانه، بچه گانه و .... و برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرین. آخرشم می گفت  اگه نمی خواین براتون اس ام اس بیاد به این شماره اعلام انصراف کنین که این یعنی اینکه همینه که هست، می خواین بخواین، نمی خواین نخواین !!!


یا مثلا یه شماره ای بود که برنامه کنسرت ها و خواننده ها و آلبوم ها و آهنگ های جدیدشون  به علاوه رزرو اینترنتی و خرید بلیط رو اس ام اس می کرد. خوب منم چون به این جور برنامه ها علاقه مندم سریع عضو شبکه شون شدم. الان 2 روزه دارن برام جوک می فرستن !!! 


از همه این ها بدتر وقتیه که خوابت برده یه بنده خدایی زنگ می زنه می گه خانم شما خطتونو نمی فروشین؟ من شماره 912 ام با شماره شما یکیه، به قیمت خوب می خرم ازتون..... اون وقت بهترین کار کوبوندن گوشی به دیواره، خیلی خوب جواب می ده !


از بد شانسی هم یه مدته بازار اس ام اس فرستادن ها بین دوستام راکد شده. قبلنا یادمه خیلی زیاد بود، هی به هم دیگه اس ام اس رد و بدل می کردیم. اما الان تا صدای زنگ اس ام اس می آد هیچ رغبتی برای خوندنش ندارم، اصلا شاید چند دقیقه بگذره بعد برم ببینم کی بوده. 


خیلی خوب می شد اگه یه نظارت اساسی رو این اس ام اس ها می شد، یعنی برای اونایی که از این طریق تبلیغ می کنن یه استاندارد هایی رو در نظر می گرفت که نه وقت خودش گرفته می شد نه مردم بیچاره. امیدواریم که همین جوری بشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد