زندگی ادامه داره

زندگی ادامه داره حتی وقتی.....

زندگی ادامه داره

زندگی ادامه داره حتی وقتی.....

کادوی روز پدر چی بخریم؟؟؟


بازم نزدیک شدن یه مناسبتو و معضل خرید کادو برای روز پدر. کادو خریدن همیشه سخته ولی کادو خریدن برای مردا هزار بار سخت تره.خدایی به غیر از جوراب و این جور چیزا چی می شه براشون خرید؟!

مجبوریم وقتی اون روز رسید بریم بهشون کلی تبریک بگیم و بگیم بابا جون انقدر تو گردن ما حق داری که ما نمی دونستیم واقعا چی برات بگیریم که بتونه زحمات شما رو جبران کنه و لیاقت تورو داشته باشه. به همراه این حرفا یه شاخه گل ناقابل هم بهش بدیم فکر کنم دیگه حل باشه. می دونم این روش خیلی خبیصانه هست ولی بد جواب نمی ده!

اتفاقا امروز تو یکی از این سایت های تبلیغاتی دیدم یکی از موضوعات خریدش یه سری فندک های فانتزی بود و همون طور که گفتم نوشته بود " بچه ها برای روز پدر بیش تر می رن سراغ خرید جوراب، با پیشنهاد امروز ما پدرای دیگه آرزو می کنن کاش جای پدر شما بودن، تخفیف 35 درصدی برای مدل های مختلف فندک های zippo "
حالا یکی نیس بگه خوب اگه بابای ما سیگاری نباشه، براش فندک بخریم چی می شه اونوقت؟! چه حسی موقع گرفتن این کادو بهش دست می ده؟؟

نقدی هم که نمی شه باهاشون حساب کرد، شایدم بشه ها ولی خیلی بی معنی به نظر می آد. من که تا حالا این کارو نکردم.

اصلا باید کادو گرفتن مختص خانوما باشه. خدایی واسه یه مرد افت داره کادو گرفتن!! بالاخره مردی گفتن زنی گفتن. قشنگیش اینه که یه مرد به زن کادو بده!!

خوب می شه از حرفام این نتیجه رو گرفت که منم روز پدر به یه تبریک بسنده کنم و بگم که من می دونم امروز روز پدره ولی واقعا نتونستم برای کادو انتخابی داشته باشم و مثل هر سال اظهار شرمندگی کنم.    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد