زندگی ادامه داره

زندگی ادامه داره حتی وقتی.....

زندگی ادامه داره

زندگی ادامه داره حتی وقتی.....

دغدغه خرید کادو

 


یکی از سخت ترین کارها واسه من خرید هدیه برای دوستان یا خانواده است. حالا به هر مناسبتی که باشه. اینکه بتونی موقع خرید، هم بودجه خودتو در نظر بگیری و  اینکه چقدر پول داری و  چقدر می خوای واسه خرید کادو بذاری، از کجا بخری، چه رنگی بخری، اصلا چــــــــــی بخری که طرف خوشش بیاد و وقتی هدیه رو می گیره نخوره تو ذوقش و این هم برمی گرده به میزان صمیمیتی که بینتون هست و اینکه بدونین طرفتون بیش تر به چه چیزهایی علاقه داره. اهل برند خریدن هست یا نه یا اینکه اگه از چیزی خوشش بیاد صرف نظر از اینکه برند هست یا نه اونو می خره . یا اینکه چه رنگی رو بیش تر دوس داره، توی عطرها چه بویی رو می پسنده، اهل مطالعه هست یا نه که بتونین از نویسنده های مورد علاقه اش براش کتاب بخرین....


من خودم به شخصه هدیه گرفتنو دوس دارم صرف نظر از اینکه خود هدیه چی باشه. همین که با یه بسته ای رو به رو می شی که نمیدونی توش چیه کلی خوشاینده. اما امان از روزی که یکی از این مناسبتا نزدیک باشه. فکرم به خرید کادو سخت مشغول می شه. یه روز رو کامل به خرید اختصاص می دم. توی پاساژ چشمم می افته به مغازه هایی که بزرگ نوشته حراج 30%، 40%، 50% و .... یا خرید از شما تخفیف از ما  یا مثلا کلیه اجناس این فروشگاه به قیمت 15000 تومان می باشد. راغب می شم که برم حداقل یه نگاهی توشو بندازم. اما دست از پا درازتر برمی گردم خونه و کلا از خرید نا امید می شم !


توی خونه نشستم پشت کامپیوتر دارم تو سایتا می چرخم یهو یادم می افته که می تونم تو سایت ها یه سرچی بکنم شاید این دفعه موفق شدم. پس پیش به سوی خرید اینترنتـــــــی! تا کلمه خرید رو می زنم عباراتی مثل خرید شارژ، خرید vpn و ...رو برام می آره! خندم می گیره فکر کن آدم واسه دوستش مثلا بره سراغ خرید شارژ ایرانسل. البته خیلی هم بد نمی شه ها شاید از گرفتن این هدیه هم استقبال کنه. می خواین امتحان کنیم !!


یه کم امیدوار می شم وقتی تعداد زیادی گزینه واسه خرید بهم پیشنهاد شده. تازه بعضی از سایت ها هم تخفیف ویژه دارن که اگه بشه از توشون چیزی پیدا کنم خیلی بهتر می شه. یه کم فکر می کنم تصمیم می گیرم عبارتی که سرچ می کنم رو از "خرید هدیه " به " خرید اینترنتی هدیه با تخفیف ویژه " تغییر بدم! وقتی این همه سایت تخفیف رو بهم پیشنهاد می ده حسرت می خورم که چرا تا حالا به فکر این طوری هدیه خریدن نیفتاده بودم.



همه اینا رو گفتم که بگم تولد دوستم نزدیکه و من هنوز کماکان دنبال خرید کادو هستم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد