زندگی ادامه داره

زندگی ادامه داره حتی وقتی.....

زندگی ادامه داره

زندگی ادامه داره حتی وقتی.....

بخــــــــــــرم یا نخــــــــــــرم ؟؟؟


شده تاحالا وقتی قصد خرید چیزی رو دارین و وارد اون فروشگاه یا مغازه می شین تا خرید کنین ولی از جنس مورد نظر خوشتون نیاد و روتون نشه بگین که نمی خرینش و یه جورایی دلتون واسه فروشنده بسوزه.


واسه من که به شخصه خیلی پیش اومده مخصوصا موقع خرید شال و روسری و عطر. آقای فروشنده ( البته اگر با حوصله باشه، چون بعضی وقتا بعضیاشون زحمت تکون دادنم به خودشون نمی دن ) شروع می کنه به باز کردن روسری ها و شال های رنگارنگ و جورواجور. ولی من از هیچ کدومش خوشم نمی آد و اونم همینطور داره به کارش ادامه می ده. البته خودم هم از اون مشتری های اذیت کن نیستم که کل مغازه رو زیر و رو کنم و آخرشم هیچی نخرم بیام بیرون. حالا موقع عطر خریدن این مشکلم چند برابر می شه. عطرهای مختلفو بو می کنم و نمی تونم انتخاب کنم و کلافه می شم. هیچ وقتم از عطرهایی که می خرم راضی نیستم!


البته خوب فروشنده وظیفش هم همینه، باید نهایت تلاششو بکنه تا رضایت مشتری جلب شه. اگه همه مشتری ها مثل من بودن هیچ کس ورشکست نمی شد!!!!


به نظرم کسایی که مثل منن و موقع خرید تو رودربایستی گیر می کنن، بهتره موقع حراج ها و تخفیف ها که می شه برن خرید. چون تجربشو دارم می گم.وقتی یه مغازه ایی تخفیف می ذاره مسلما از بقیه اوقات شلوغ تر می شه و شما تو مغازه تنها نیستین و با خیال راحت به پیدا کردن چیزی که می خواین مشغول می شین اگرم پیدا نکردین بدون عذاب وجدانی از مغازه خارج می شین.


پ.ن : من الان مانتو می خوام، کسی نیس تو خرید منو همراهی کنه؟؟؟!!! حالا خرید با تخفیف هم نشد اشکال نداره فقط منو همراهی کنه و بهم ثابت کنه که می شه رفت تو یه مغازه و خرید نکرد و اومد بیرون !!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد